2010. december 11., szombat

2010. December 10. Vegán Karácsonyi Party Veszprémben!

Ott jártam:-)
Kíváncsi voltam milyen, mert még sosem voltam ilyen partin, illetve csak valami hasonlón Budapesten Gittánál, de az potluck volt. Sajnos talán a hideg idő miatt is, de kevesen voltunk. Az elején volt egy előadás összefoglalva a vegán és a nyers vegán étkezés jelentőségét, egészségre gyakorolt hatását. Nekem a legtöbb információ, már ismert volt, hisz nagyon érdekel a téma, és amire lehetőségem volt azokat a könyveket elolvastam...
Én úgy vettem észre, itt leginkább olyan érdeklődők voltak akik még nem tudják magukénak ezt a táplálkozást. Így nekik bizonyára sok érdekes információt tartalmazott, és talán később is felidézik a hallottakat, és beépítenek néhány dolgot a táplálkozásukba.
Volt egy aztal, ahol nyers finomságok voltak kitéve. Ezeket az előadás után meg lehetett kóstolni. Volt zöld turmix, rizs, nokedli, csírák, tejföl, dió puding, torta, kókuszos kocka.
Volt néhány kiállító is pl Padmaház ők isteni teákat kínáltak. Volt egy bio bolt is náluk bevásároltam magokból.
Összességében nagyon jól sikerült, minden nagyon finom volt és igazán szimpatikusak voltak a szervezők, előadó. Tetszett a lelkesedésük, kedvességük, mosolyuk.
Biztos vagyok benne, hogy fogunk mi még találkozni!

Nincsenek megjegyzések: