2010. december 14., kedd

Mosódió, nem maci!

Na mit vettem tegnap?
Mosódiót és mosószódát. Bizony én már ezzel mosok. Ott az a néhány bogyó a doboz aljánál, az a mosódió. Bele tesz az ember 4-5 darabot a hozzá adott mosóhálóba, és indulhat a gép. Nekem az öblítő se hiányzik, de ha te szeretnél illatot, csinálhatsz olcsó és hibátlan öblítőt. Egy flakonba tegyél ecetet, és csepegtess hozzá illatos olajat, pl. levendulát én ezt imádom. Használat előtt rázd össze a flakont és öntsd a megfelelő helyre!Így  a vízkőtől is megmented a szerkezetet.

Mosószodát is használhatod gépbe, áztatáshoz, mosogatáshoz, csempén, szaniteren....naggyon jó! 1000 vegyszert helyettesít.

heal the world

1 megjegyzés:

ezisén írta...

Igaz a káposztás krékert keresem, azt nem találtam ((:: csak ezt az újabb közös pontot, mi is mosódió -zunk ::))

Lassan újra kell jegyzetelnem az oldaladat, mert
3 hónap alatt kincsesbánya lett, Nem győzök gratulálni hozzá.