2011. január 11., kedd

Böjt 2. nap

S íme lassan vége a 2. napnak. Ma zöldség leveket ittam. Céklát, sárgarépát, 1 almát turmixoltam és kinyomtam( pl harisnyába öntöd és átnyomkodod rajt) a levét, mert csak azt ittam meg. Ami maradt növényi rost, azt fel lehet használni, kenyérnek, fasírtnak vagy salátába. Na a mai nap nehézkesebb volt, sokkal inkább éreztem a méregtelenítést, mint tegnap. Bizony a cékla lé nagyon jól tisztít, kell is rengeteg vizet inni mellette, hogy legyen ami kiviszi a haszontalan dolgokat. Lé böjtből most ennyi elég is lesz.(Majd tavasszal folytatjuk, bekeményítünk) Persze holnap is odafigyelek és maradnak a nyers dolgok, egészen péntekig. Akkor elutazunk így majd néhány jó tanácsot adok azoknak akik utazáskor, több napos távollétnél is finom nyers dolgokat szeretnének nagy %-ban fogyasztani. Már pakolászok be mindenféle finomságot az aszalóba, hogy legyen mit magunkkal vinni, majd jelentkezem, ja és holnap reggel mérlegelek! Az eredmény - 1 kg, nem rossz!

Nincsenek megjegyzések: