2011. január 24., hétfő

Diéta 1.nap /Diet 1. day/

Elkezdődött, és minden rendben, napsütés, séta, beszélgetés, és a nap csókolta növények. Reggelire zöldturmixot ittunk, kelkáposzta levélből, almából, banánból. 
Az ebéd már mondhatom, hogy jól sikerült. Testvéremnek női ruházati üzlete van és amikor vittem fel az ennivalót, nagy volt az érdeklődés, mindenki meg akarta nézni, meg is kóstolgatták... ez jó:-) és fél órája volt egy köszönő telefonom is, hogy finom volt az ebéd:-) Boldog vagyok!
Csináltam egy fincsi gyümölcs levest, kedv csinálónak, gondoltam ez csak jó lehet, és úgy is lett. Elkészítettem életem első sushiját, de nem utolsót, és csináltam egy csíra salátát is, mert lényeg, hogy jóllakjunk. Ez nekem és testvéremnek is elég lesz vacsorára, mert a többivel már elteltünk. Gyógyteát és citromos vizet kortyolgatok, este pedig irány a zumba.

Gyümölcs leves: 2 főre. 2 kicsi banán, víz, kevés kesudió, 2 datolya, vanília, fahéj, málna. Ezt turmixoltam. A levesbe tettem kivi, eper, málna , áfonya és narancs darabokat.

Sushi: Norilap. Erre tettem rizst. (cukkini, zöldség gyökér aprítva citromlével) Majd jöttek a csíkokra vágott zöldségek, uborka, sárgarépa, avokádó, kápia paprika, cukkini, citrom darabkák, és vöröshere csíra. Egyik végét benedvesítettem, majd feltekertem. Mártogatóssal tálaltam.

Mártogató: fele cukkini-fele avokádó, kápia paprika, fokhagyma, aszalt paradicsom, aszalt hagyma, 1 datolya, só, citromlé, szója szósz.

Csíra saláta: mungóbab csíra, vöröshere csíra, kevés lencse csíra, kápia paprika, sárgarépa, paradicsom, snidling, cukkini, aszalt paradicsom, uborka. Öntet ugyan az, mint a mártogatóé.
Káposztás kenyér jár hozzá.





1 megjegyzés:

ezisén írta...

Gratulálok!! Örülök hogy a Nővérednek is ízlett. Nem is tudom, hogy van-e akinek nem ízlik ez a sok finom étel?? Nálam is minden rendben. Elfutottam Unokát sétáltatni így 1 órás menetelés is megvolt, meg az öröm hogy láthattam. Remélem az estém is jól alakul.De miért is ne lenne így?? ::))