2011. január 29., szombat

Diéta 6.nap /Diet 6. day/

Ma reggel gyümölcsöket ettem. Ebédre egy finom meleg zöldség levest, ami már napok óta pácolódott a hűtőben. Levessel elég jóllaktam, azért készítettem másodikat is. Zöldség palacsintát, mindenféle finomsággal töltve. 

Leves: ötlet innen http://klarkatnyers.blogspot.com
sárgarépát és zöldség gyökeret vékony szeletekre vágtam, tettem hozzá apró karfiol rózsákat és mungó bab csírát. Ezt megszórtam bio vegetával, zeller sóval, olíva olajat csepegtettem rá. Így pihent 3 napig a hűtőben, ma engedtem rá meleg vizet és kész is lett a finom leves.

Zöldség palacsinta: A tészta héjas cukkiniből és almából készült, kevés kelkáposzta levelet is turmixoltam hozzá. Ezt megaszaltam. Tölteléknek tettem rá szeletelt, kelkáposztát, retket, kaliforniai paprikát, mungó bab csírát, zeller szárat, sárgarépát, tetejére cékla salátát , majd összetekertem. Nagyon laktató ebédet sikerült összehozni.

Nincsenek megjegyzések: