2011. január 30., vasárnap

Diéta 7.nap/Diet 7.day/


Ma reggel narancsos sütit reggeliztem:-)
Az ebédem tészta volt, tejszínes gombával.  Vacsorára pedig egy vegyes salátát ettem . Holnap reggel mérlegelek, kíváncsi vagyok kilóban mi a változás?!

A tészta cukkiniből készült. Az öntet most napraforgó magból, mert nem volt kesudióm. Turmixgépbe tettem, kis vizet, napraforgó magot, fokhagymát, sót, citromlevet, fűszereket, és gombát. Amikor elkészült kevertem hozzá apróra vágott snidlinget, paradicsomot, gombát, kápia paprikát, majd a tésztára öntöttem.

A salátám gombából, paradicsomból, paprikából, rukkolából, csírából és borsóból állt. 
Turmixgépben készült hozzá az öntet, paradicsomból, avokádóból, aszalt paradicsomból, fokhagymából, fűszerekből.

A 7napos diéta eredménye - 2,5 kg :-)

Nincsenek megjegyzések: