2011. január 23., vasárnap

Diéta és ananász /Diet and pineapple/

Holnap indul a diétás hetünk. Testvéremmel egy étrenden leszünk. Tudni kell róla, hogy ez érdekes kísérlet és tapasztalás lesz számomra, mert ő nem az a nyers evő típus...remélem azért kitart és végigviszi velem ezt az 1 hetet. Próbálok ízletes és változatos ételeket készíteni. Tegnap evett az édességeimből és megállapította, hogy nem elég édesek. Bizony erre is kell gondolni. Én sokszor alig édesítek, mert nekem elég a benne levő gyümölcs gyümölcs cukor tartalma...szóval jó megtapasztalás lesz.

Ez itt egy ananászos sütőtök fagyi torta. Diétás, :-)
Turmixgépbe tettem kockázott sütőtököt, ugyanannyi almát, fahéjt, 1 banánt, kevés ananászt. Lehet édesíteni mézzel. Fogtam egy mini kuglóf formát aljába kókuszt szórtam, majd felöntöttem félig a krémmel, ide hajdinát és kockázott ananászt ( zsírégető és csökkenti az édesség utáni vágyat) szórtam, majd teletettem krémmel. Fagyasztóban pihent. Ha ki szeretnénk venni a formából késsel az egyik oldalán rásegítünk és könnyen kiesik.

Nincsenek megjegyzések: