2011. január 12., szerda

Zellerkrémleves

100 % nyersen vagyok!:-) persze nem mindig , de ma igen! Az lenne az ideális, ha 80% nyerset ennénk. Ez még nem mindig jön össze. Többnyire a reggeli , vacsora nyers és ebédnél is szerepel a saláta, de még lehetne mit fejleszteni. Egy a lényeg, bárhogy is döntesz étkezésed szempontjából, ne legyen lelkiismeretfurdalásod, tudd hogy te így is úgy is egészséges és fitt leszel...

El se hiszem milyen jól sikerült, igaz a főtt változatát is szerettem, na de ez maga az élet.

 Elkészítése: 2 főre csináltam. Kell fél cukkini meghámozva, 1 maroknyi zeller kockázva, 1 karika fehérrépa,  1/4 avokádó, oliva olaj, só, fokhagyma, víz fűszer igény szerint. Tetejére fűszeres napraforgót tettem.( csiráztatott napraforgót megfűszereztem, majd megaszaltam, így kiszárítva sokáig eláll és salátákra levesekbe szórható)

Nincsenek megjegyzések: