2011. február 13., vasárnap

Ananász torta és más

Tegnap este megállt az élet, nyet net, bizony nem volt internet. Így nem tettem fel semmi újat. Nem baj, majd most!
 Napokban megint készítettem kókusz csókot, megyek reggel a konyhába, már csak 3 süti volt a zacskóba. Azt gyorsan meg is ettem, a férjem meg a többit este elrágcsálta. Most csináltam káposzta csipszet is szóval mindig van valami finom egészséges nassolni való. 
 
Képzeljétek tegnap kiütött valami, mondom valami nem az Imre!!! Bizony 2 napja nem csak a shea vajas házi készítésű krémemet használtam, hanem egy 60%-ban aloe verásat is felkentem orcámra. 2 nap után bőröm közölte elég látható jelekkel, hogy kéri a régi krémet. Az aloe hívőknek mondom, hogy bizonyára az egyéb összetevőkkel lehetett a fura reakció, mert kicsit illatos is ... bizony már régen használtam ilyen kencét aminek 1000 féle fura összetevője van. Most egy ideig megint nem próbálkozom. 

Tudjátok mit szeretek nagyon??? Reggel lemosni az arcom mézzel. Próbáljátok ki szappan helyett. Annyira jó és tiszta. Megnedvesítem az arcom, aztán teszek a tenyerembe egy kis házi mézet, jól bemasszírozom az arcomba, sokszor a számban érzem édes ízét (jobb mint a szappan) aztán leöblítem vízzel. Szuper tisztaság és természetesség érzéssel jár. Megtörlöm az arcom aztán jöhet a házi krémem. Shea vajat, kakaó vajat, kókusz olajat és levendula olajat olvasztottam össze ezzel kenem be az arcom. Vizes kézzel bemasszírozom, és reggel ez a finom nyugtató levendula illat, így mindig jól kezdődik a nap!!!.-)

És íme még egy finomság ami feldobhatja a  napunkat:

Ananász torta:
Az alap dióból van. Diót áztattam, megdaráltam, összekevertem mézzel, fahéjjal,  (opcionális, én kávédarálóban daráltam a tésztához aszalt ananász port) majd formába nyomkodtam. 

Ananászt meghámoztam, összevágtam, majd egy részét aprító gépbe tettem. Kicsit aprítottam, lecsöpögtettem. Kockára vágtam kevés ananászt ezt összekevertem az összeaprítottal, majd a torta formába halmoztam a tésztára. Szépen  a formába nyomkodtam.  Lehúztam róla a formát, megszórtam  kakaó porral és aszalt ananásszal díszítettem:-)

Nincsenek megjegyzések: