2011. február 26., szombat

Böjti beszámoló

Böjti beszámoló: február 18-án elvonultam böjtölni a Napsugár Életház-ba.
Anyukám is jött, de mivel későn jelentkeztünk, neki már csak 4 ágyas szobában jutott hely, én meg bekéretőztem Gittához, és ő befogadott. :-)

Mivel már többször csináltam otthon is egyedül böjtöt, így tudtam, hogy nekem nem fog nehézséget okozni, de ez a hét a várakozásaimat is felülmúlta. Nekem bizony semmi rossz érzésem nem volt, se fejfájás, se szédülés, se éhség.... Talán az is hozzájárul, hogy utóbbi időben, rengeteg nyerset ettem és elég jól kitisztultam.  Sokat ittunk, én napi 3,5 liter teát és forrásvizet vegyesen, plusz ehhez jött még a gyümölcs és zöldséglé. Csodás napokat éltem meg, annyira jól szervezett volt a program, hogy szinte mindig csináltunk valami érdekeset, így eszünkbe sem jutott ételre gondolni. Persze amikor összegyűlt a kis csapat az asztal körül, a különböző levek kóstolgatása közben élénk recept csere zajlott....

A reggeli tea után, mindig tornával kezdtük a napot. Első nap jóga volt, aztán pilates minden nap:-) 
Torna után kaptunk egy finom búzafűlé koktélt kevés almalével ízesítve. Ebédre zöldségleves lett volna, de mi nyers evők  zöldségleveket kaptunk, nagy örömünkre. Sokszor a főzött levesbe is belekóstoltam és elégedetten állapítottam meg, hogy a miénk ízletesebb, finomabb. Ebéd után kicsit pihentünk, majd ittunk egy kis gyümölcslevet és kezdődött a közös séta. Első nap a közeli erdőbe mentünk, a többi napon meg a környék utcáival ismerkedtünk. Visszaérve ismét gyümölcslevet kaptunk, majd sokszor előadások, beszélgetések következtek, legtöbbször az asztrológiáról. Vacsorára azt a zöldséglevet ettük amit ebédre, majd utána desszertet kanalaztunk, zabkását fahéjjal és mézzel. A mi zabkásánk szintén nyers volt, és isteni. Kihasználva a szaunát, minden este ott melegedtem, bizony ezt most is el tudnám viselni! A kertben volt egy 38 fokos medence,  ezt is többször kipróbáltam, volt hogy délután hóesésben úszkáltam a vízben, de az éjszakai fürdőzést se hagytam ki. Klassz volt a meleg vízben ázni és közben a finom esti levegőből töltődni. Alvás előtt minden este kaptunk céklalevet, így éjszaka is tisztultunk.

  Két masszázs mindenkinek járt,  kíváncsi voltam a pránanadi masszázsra és bizony jól ráéreztem, mert erre volt szükségem. Ilyen élményben még nem volt részem. Örök hálám érte! Volt hang terápia, utána vezetett meditáció ami szintén a program része volt, de külön térítésért sok egyéb szolgáltatást is ki lehetett próbálni mint például a watsu kezelést, asztrológiai elemzést, biorezonanciás állapot felmérést, test összetétel elemzést, és különféle masszázsokat.

Szerettem ott lenni, a béke szigete volt erre a pár napra számomra. Mindenki aki velünk foglalkozott tudta a dolgát, de nem csak tudta, hanem szerette is és ez átjött. Mosolyogtak, sugároztak, feltöltöttek, gyógyítottak. Bizony nem csak a testről, hanem a lélekről is szólt ez a pár nap, és nekem ez a része is fontos volt! Jó volt! Ha lehetőségeim engedik, szeretném ezt minden évben megismételni, hogy testem, lelkem megpihenhessen és könnyedebben járhassak utamon! Köszönöm!

Beszámoló a közös böjtről Gittánál és Andrásnál is olvasható:-)

10 megjegyzés:

Imre írta...

Szívesen Drágám! :)

Pfiszterné Nagy Erika írta...

Hűű,gondoltam hogy fantasztikus élményben lesz részetek!Szeretnék én is résztvenni egy ilyen böjt kúrán. Köszönöm szépen, hogy megosztottad ezt a rendkívüli élményt velünk.
Erika

Sütő Mónika írta...

Szívesen!
Legközelebb, ha megyünk, időben kitaláljuk és esetleg csinálhatunk ott böjtöt nyers evő tábor jelleggel! Akinek lesz kedve csatlakozhat! Nagyon jó lenne!:-)

Gitta írta...

Igen, jövőre együtt böjtölünk!

ezisén írta...

De jó hogy bár a dolgok állandóan változnak, a Napsugár Életház nem változik ::)) Már 4 éve lesz hogy részem lehetett, (akkor volt még 10 napos) hasonlóban. Akkor búzafűvel ébredtünk, talán ez változott. A watsut kipróbáltátok?

Sütő Mónika írta...

Szia!
Van búzafűlé, csak tízóraira és almalével finomítva.
Ha én itthon iszok akkor mindig reggel üres gyomorra szoktam. Gondolom az emberek nagy része nem bírta reggel és üresen ezért könnyítettek...

Anyu kipróbálta. Áradozott róla! Legközelebb én is ki fogom próbálni, meg még sok más dolgot is ami kimaradt...csak ugye ez mind pénz, de nem baj majd bevonzzuk és jön, mert azért ugye mi szeretjük!

Nagy Szaffina írta...

Ez tényleg nagyon jó lehetett! Ráadásul együtt Gittával! És édesanyáddal, így nem voltál egyedül..

Ha lenne ilyen tábor engem is érdekelne.

Sütő Mónika írta...

Szia Szaffina!
Bizony nagyon jó volt Gittával, mint szobatárssal és , hogy anya is eljött...

Rendben, Gittával beszéltük, hogy kéne csinálni, és szerintem sokan jönnének, igaz 10-12 fő lehet max...jó lenne,ha Te is jönnél meg esetleg Karesz is.Remélem összejön:-)nagyon jól hangzik, ennyi kedves ember egy helyen!

Gitta írta...

Kipróbáltuk, így jövőre már szívből tudjuk ajánlani mindenkinek.
Összehozunk egy jó kis nyers csapatot!

Sütő Mónika írta...

De jó! Nem bírom kivárni! Már ősszel is megpróbálhatnánk!? :-D