2011. február 27., vasárnap

Paradicsomos húsgombócok tésztával

Vissza a hétköznapokba. Ismét itthon és megint alkotok. Ezt a szép zöld tésztát sikerült készíteni, húsgombóccal és paradicsom szósszal.

Paradicsomos húsgombócok tésztával:

Cukkini tésztához kevertem kevés rukkolát, erre kerültek a húsgolyók.
Húsgolyók: Áztatott mag az alap. Napraforgót, diót és tökmagot tettem vegyesen és , hogy még több krémet kapjak tettem hozzá cukkinit is, dúsít íze semleges. Kell fokhagyma, hagyma, aszalt paradicsom olajban eltéve, fél friss paradicsom, kis sárgarépa, 7 fűszer só, zöldség zöldje és szója szósz. Mindezt turmix gépembe tettem. Akinek nem elég erős a turmixgépe inkább aprítógépben csinálja! A krémből kézzel golyókat formáltam.

Paradicsom szósz: Turmixgépbe tettem 1 fokhagymát, fél avokádót, 2 paradicsomot, bazsalikomot, sót, citromlevet, 1 datolyát, 2 aszalt paradicsomot olajban eltéve. Ezeket turmixoltam, majd a golyókra öntöttem.
Tetejét fűszeres napraforgó maggal szórtam meg.

Nincsenek megjegyzések: