2011. március 14., hétfő

Csokis fagyi süti /chocolate ice cream cookie/

Ma kirándulgattunk. Persze nem mentünk túl messze és miért is tennénk, hisz itt Magyarországon is megvan minden ami kellhet. 

Ellátogattunk a Balatonhoz. Több helyen is megálltunk sétálni. Készült is néhány kedves fotó, ami segít emlékezni a kellemes percekre, órákra. Madarak csicseregtek, gyerekek és kutyusok futkároztak. Emma jót játszott a többiekkel, ez bizony meg is látszott a ruháin! Kicsi kutyusunk is boldog volt, hogy velünk kirándulhat! Végre egyre többet lehetünk a szabadban. Mennyire kifejező szó, bizony a természetben, kinn lehet megélni az igazi szabadságot!

Ma ezt az egyszerű csokis fagyi sütit osztanám meg veletek, ill. bocsi csak a receptjét:-)

Kicsikém ezt hamar felfalta, és mindig ezt emlegeti, hogy csináljak még ...!

Csokis fagyi süti:

Csokit csináltam kakaó vajból, kakaó porból és mézből.  Sütőpapírra öntöttem, késsel elkentem, és hagytam hidegen megkötni. 

Fogtam 2 csoki lapot és megtöltöttem csoki krémmel, amit habnyomóból a csokira nyomtam. Alul 1 csoki lap, rá a krém, majd tetejére csoki lap és ki is lehet díszíteni kicsit, majd mehet a fagyasztóba.

Csoki krém:
1,5 avokádó
2 kanál kókusz olaj
kicsi vanília, csipet fahéj
3 kanál kakaó por
édesítés lehet juhar sziruppal, mézzel

Hozzávalókat turmixoljuk, vagy aprítóban összekeverjük.






Nincsenek megjegyzések: