2011. március 15., kedd

Csokis muffin /chocolate cupcake/

Végre itthon! Ma úgy döntöttünk, hogy nem megyünk sehova, és milyen jó is így itthon!
Kimentünk a kertbe Emma segített kapálni, borsót ültetni. Találtam néhány fehér virágú tyúkhúrt és csalánt is ezeket szépen beültettem a haszonkertembe:-)
Metszettem is, de még bőven maradt mit csinálni. Elővettük a függőágyunkat is ebben játszottunk kalózost- hajózóst Emmával na meg Bibivel a kutyusunkkal. Persze ebben a kellemes meleg időben mind megkívántunk egy kis finom csokis édességet.

Csokis muffin:

A recept mint mindig most is egyszerű!
Fogtam néhány szilikon muffin formát és megkentem csokival a belsejét. (kakaó vaj, kakaó por és méz)
 Tettem az aljába mogyorót és mazsolát.
Amikor megdermedt, eperdarabokkal töltöttem meg, majd csokikrémet nyomtam rá.

Csoki krém:
1,5 avokádó
2 kanál kókusz olaj
kicsi vanília, csipet fahéj
3 kanál kakaó por
édesítés lehet juhar sziruppal, mézzel

Hozzávalókat turmixoljuk, vagy aprítóban összekeverjük.
Így is fincsi, de mi a melegben fagyiként kívántuk, így picit betettem a fagyasztóba. Tetejét kávédarálóban megdarált kókuszreszelékkel és vanília keverékével díszítettem. 
Készül a bio kertecske:-)


2 megjegyzés:

ezisén írta...

Majdnem ugyan ez volt nálunk is csak málnával és persze nem ilyen szép kivitelben de elfogyott ::))

Sütő Mónika írta...

Málnával még finomabb lehetett, valahogy intenzívebb íze van, mint az epernek. Legközelebb én is málnázok:-)