2011. március 30., szerda

Tavasz sali

Egy falat tavasz, ez nagyon illik erre a salira, majdnem minden jót beletettem amit találtam:-) még medvehagymát is. Már fagyasztottam egy nagy szatyorral, de holnap megint a Bakony mellett haladok el, így nem lehet kihagyni a szedését. Persze most kicsit rákészülök a dologra és nem magassarkúban indulok neki az erdőnek, mint múltkor :-D

Tavasz sali:

Medvehagyma
Tyúkhúr
Pitypang levele
Vöröshere csíra
Fokhagymaszár
Avokádó
Koktél paradicsom

A hozzávalókat megmostam, összevágtam, meglocsoltam citromlével, szórtam rá friss kakukkfüvet, bazsalikomot, és öntöttem rá egy kis olíva olajat amiben az aszalt paradicsomom állt. Csipet só és kész. Maradt kevés sajtos pogácsám azt daraboltam a tetejére.


Fontos!!! Csak a fehér virágú tyúkhúr ehető, a kék mérgező!!!!

Nincsenek megjegyzések: