2011. április 9., szombat

Barackhab süti /Peach cream cake/

Barackhab süti:

Az alap tészta:
 50 gramm mandula
1 kiskanál kókusz olaj
 fahéj
narancs reszelt héja
vanília
fél kávédarálónyi kókuszreszelék
édesíteni, méz vagy agavé szirup
víz

A mandulát kávédarálóban megdaráltam, hozzá daráltam  a fél darálónyi kókuszreszeléket, belekevertem a vaníliát, 1 kiskanál kókusz olajat, édesítőt, fahéjat és a narancs héját. Ha kell lehet hozzá vizet is adni, lényeg, hogy egy olyan tésztát kapjunk ami összeáll. Ezt pohár aljába nyomkodjuk, tetejét kanállal elsimítjuk.
Erre jön a hab.

Barackhab:
Kesudiót turmixoltam kevés vízzel. Aszalt sárgabarackot néhány órára vízbe áztattam, majd a kesukrémhez tettem. Ezt krémesre dolgozzuk mézzel vagy egyéb édesítővel. A végén kókusz olajjal sűrítjük.

A krémet a pohárba kanalaztam.
Tetejét málnával és menta levéllel díszítettem.

Nincsenek megjegyzések: