2011. április 8., péntek

Csiga süti

Annyira finom lett a sakktábla süti, hogy elkészítettem egy másik külsővel is:-)

Csiga süti:

300 gramm mandula
2 késhegynyi fahéj
1 narancs reszelt héja
vanília
3 kanál kókusz olaj
4 kávédarálónyi kókuszreszelék
édesíteni, méz vagy agavé szirup
kakaópor vagy karobpor
víz
A mandulát kávédarálóban megdaráltam, hozzá daráltam  2 darálónyi kókuszreszeléket, belekevertem a vaníliát, kókusz olajat, édesítőt, fahéjat és a narancs héját. Ha kell lehet hozzá vizet is adni, lényeg, hogy egy olyan tésztát kapjunk ami összeáll és gyúrható. Ekkor ketté vettem a tésztát. Az egyikhez tettem még 2 kávédarálónyi kókuszreszeléket, a másikhoz karobport, így jött létre a két színű tészta. A sárga tésztát fél centisre kinyújtottam egy sütőpapíron, ezt tettem a csokis tésztával is, majd a csokisat a sárgára tettem és a sürőpapír segítségével felcsavartam. Éles késsel 1 centis szeletekre vágtam. Aszalóba pakoltam egy éjszakát aszaltam. Isteni lett. Külseje ropogós, belseje puha. 

2 megjegyzés:

Pfiszterné Nagy Erika írta...

Istenien néz ki !!

Sütő Mónika írta...

Köszönöm:-)!
Az íze is nagyon ott van!
A következő batyus bálba ilyet viszek!