2011. április 29., péntek

Epres-túrós csoki palacsinta /raw chocolate crepes with strawberries and cottage cheese/

Maradt eprem és túró krémem a tegnapi túrógombócból, a csoki palacsinta meg napok óta várt a sorsára, hát ma megettem :-)

Epres-túrós csoki palacsinta:

Palacsinta:
3 banán, 1 cukkini, kakaópor, pici méz és fahéj turmixolva, tapadásmentes lapra elkenve, majd az aszalóban kb 1 éjszakát aszalva.

Túró krém:
8 evőkanál kesudió ( áztatva)
8 evőkanál víz
2-3 evőkanál méz
reszelt citromhéj
vanília
1 kanál kókuszolaj
1,5 kanál útifű maghéj


Öntet: A túró krém elkészítésének elején a turmixgépből vettem ki kevés kesudió krémet és kis vízzel hígítottam.

Elkészítés: 5 evőkanál kesudiót, a vizet, mézet, vaníliát, citromhéját turmixoltam. Amikor krémes  lett vettem ki belőle keveset öntetnek. A maradék hozzávalókat is beleöntöttem és sűrűre turmixoltam. Néhány órára hűtőbe tettem.

A palacsintát megkentem túró krémmel, aprított epret tettem rá, majd félbehajtottam. Meglocsoltam az öntettel és citromfűvel eper darabokkal tálaltam. Érdemes kicsit várni fogyasztása előtt, hogy a tészta megpuhulhasson.

Nincsenek megjegyzések: