2011. április 8., péntek

Málnahab süti /raspberry cream cake/

Mert egy kis édesség, mindig jót tesz a léleknek:-)

Málnahab süti:

Az alap tészta:
 50 gramm mandula
1 kiskanál kókusz olaj
 fahéj 
narancs reszelt héja
vanília
fél kávédarálónyi kókuszreszelék
édesíteni, méz vagy agavé szirup
víz 
 
A mandulát kávédarálóban megdaráltam, hozzá daráltam  a fél darálónyi kókuszreszeléket, belekevertem a vaníliát, 1 kiskanál kókusz olajat, édesítőt, fahéjat és a narancs héját. Ha kell lehet hozzá vizet is adni, lényeg, hogy egy olyan tésztát kapjunk ami összeáll. Ezt pohár aljába nyomkodjuk, tetejét kanállal elsimítjuk.

Erre jön a hab.

Málnahab: 
Málna levét kinyomkodjuk, vagy átpasszírozzuk egy szűrőn, de akit nem zavar a mag egyben is beleteheti a gyümölcsöt a turmixgépbe. A málna léhez kesudiót adunk . Ezt krémesre turmixoljuk mézzel vagy egyéb édesítővel. A végén kókusz olajjal sűrítjük.

A krémet habnyomóval adagoltam a pohárba.
Tetejét málnával és menta levéllel díszítettem, karobbal és fahéjjal ízesített agavé szirupot öntöttem rá.

Gusztusos, egyszerű és finom!

Nincsenek megjegyzések: