2011. május 31., kedd

Álom kosárkák

Tegnap gyereknap volt az oviban. Lehetett süteményt vinni, így készítettem a sok apróságnak édes finomságokat. Nagyon boldog vagyok, mert az én sütim fogyott el leghamarabb, na persze ez nem azt jelenti, hogy finom is volt, de legalább kívánatos ( persze fincsi volt):-)
Láttam 1-2 anyukát aki az én sütimmel kezdte a kóstolót, és volt aki később jött és kérdezte, hogy melyiket csináltam, mert szeretett volna belőle enni (még az óvónéninek se maradt), de bizony gyorsan elfogyott:-D Na igen ilyenkor érzem, hogy érdemes volt vele szöszmötölni, és ha az ember valamit csinál abban lehetőség szerint legyen benne 100%- ban. A délután nagyon jól sikerült, meg is osztanék 1-2 képet Emmácskáról .

Álom kosárkák:

Kosár:(24 kosárhoz volt elegendő)
1 csésze napraforgó
1 csésze kókuszreszelék
1 evőkanál kókuszolaj
1/2 csésze kesudió
2 narancs reszelt héja
1 kiskanál fahéj
2 kanál kakaópor
csipet só
méz vagy egyéb édesítő
pici víz


Mindent aprítógépbe tettem, jó homogénre dolgoztam, majd a végén kevés vízzel, ragacsos, masszát kaptam, amit az apró formákba nyomkodtam, úgy hogy a közepükön egy mélyedést hagytam amibe a csoki krémet adagoltam. A formát ki lehet bélelni folpack-kal így könnyen kicsúszik a tészta. Ha egy időre hűtőbe tesszük még könnyebb kivenni, mert jobban összeáll.

Csoki krém:  2 avokádó, 1 evőkanál kókuszolaj, 1 banán az aprítógépben elkeverve mézzel, vaníliával, pici fahéjjal, sóval és kakaóporral.

Díszítésnek, áfonyát, cseresznyét és mini mandarint használtam.

2 megjegyzés:

ezisén írta...

Hát szóhoz sem jutok!!! Nem csodálom hogy pár másodperc alatt elfogyott ::)) Gyönyörű!

Sütő Mónika írta...

Köszi, és lassan Te is csinálhatsz valami hasonlót, ha megjönnek a formáid!:-)
Bizony ezeket az apró kosárkákat nem lehet nem szeretni!
Dobozod nálam maradt!:-o bocsi, majd viszem legközelebb, de a tartalmát percek alatt megsemmisítettem:-)