2011. május 9., hétfő

Banános-kókuszos csoki torta:

Emma napot tartottunk vasárnap, ekkor készült a süti.  Elég sikeres volt, mondhatni eddig ezt szerették a legjobban. Gyorsban délelőtt csináltam így még az aszalóba se tettem be a tésztát, de talán nem is baj, mert így nem száradt ki.

Banános-kókuszos csoki torta:

Alap tészta: 2 kávédarálónyi mandula, 2 kávédarálónyi napraforgó, 1 kávédarálónyi hajdina csíra szárítva, ledarálva összekeverve vaníliával, 2 evőkanál kókusz olajjal, 1 citrom reszelt héjával és két kanál kakaóporral. Mézzel édesítettem, ha nem áll össze lehet bele tenni kicsi vizet. Ezt a tésztát gyümölcstorta formába nyomkodtam.  Most nem aszaltam, de aszalással ropogósabbá tehető és jobban összeáll a tészta. Érdemes legalább egy éjszakát aszalni.
A tészta aljára szeletelt banánt raktam, erre jött a csoki krém.

Csoki krém:  2 avokádó, 1 banán az aprítógépben elkeverve mézzel, vaníliával pici fahéjjal és kakaóporral.

Teteje kókusz tejszín: konzerv kókusz tejet kivettem a hűtőből és a tetején megdermedt sűrű kókuszt lekanalaztam. Vaníliával, mézzel habbá vertem, majd a tortára kentem.
A süti szélére aprítótt kesudiót szórtam, és Emmának volt egy rajzoló formája, amit a süti fölé tartottam és megszórtam fahéjjal, persze kakaópor is jó.

3 megjegyzés:

Pfiszterné Nagy Erika írta...

Nagyon guszta !!!

ezisén írta...

Ezt ki fogom próbálni!!!

Sütő Mónika írta...

Jól jársz vele, érdemes! Anyósomék is ettek belőle és azt mondták, ha nem szólok eszükbe se jutott volna hogy ez nyers süti...

Fincsi!:-)
Ezt még párszor biztos elkészítem!