2011. május 10., kedd

Csokis-kókuszos minikosarak

Ismét egy új édesség. Igen tudom már az a pletyka járja, hogy nyers édességeken élek, mert a legtöbb recept édesség. Ez nem így van, csak a legtöbb étel amit eszek már felkerült a blogra. Nagy kedvencem a cukkini tészta gombás vagy paradicsomos öntettel...
Ezeket a kosárkákat testvéremmel fogyasztottuk el. Igazán jól sikerült kis apróságok voltak.

Csokis- kókuszos minikosarak:

2 evőkanál kókuszolaj
4 kávédarálónyi kókuszdara
méz
kakaópor
Kókuszreszeléket megdaráltam, összekevertem mézzel és felöntöttem olvasztott kókusz olajjal.  A massza felét másik edényben kakaóporral kikevertem. Mini muffin formákba nyomkodtam.  Hidegre tettem! :-)  Ott jól megdermedt, és ilyen cuki kosárka lett.
Tölteléknek csokoládé krémet tettem bele. Tetejére kókusz tejszín került.

Csokoládé krém:
avokádó, vanília, kakaópor, méz, fahéj aprítógéppel kikeverve.

Kókusz tejszín: konzerv kókusz tejet kivettem a hűtőből és a tetején megdermedt sűrű kókuszt lekanalaztam. Citromlével, mézzel habbá vertem, majd  kosárkára kanalaztam.

Juharszirupos kakaóport csorgattam rá és megszórtam aprított kesudióval.

1 megjegyzés:

ezisén írta...

Ezt is ki fogom próbálni ::)) Hát nálam is a cukkinis tészta a nyerő ::)) Nem tudom megunni. Mint az epret, most napi fél kiló biztosan eltűnik a pocakomban ::)) És ez még csak a kezdet a piacon.