2011. május 14., szombat

Nyers csokipiskóta kókuszhengerrel

Dörög az ég és esik. Este van, én ülök a függőágyban betakarózva a teraszon és élvezem a friss levegőt, az eső zenéjét s közben hasamon a laptop és írom a  következő receptet Nektek. 

Nyers csokipiskóta kókuszhengerrel:

Csokipiskóta:
Szezámmagot daráltam a kávédarálón, édesítettem mézzel, ízesítettem reszelt citromhéjjal, kakaóporral, fahéjjal és vaníliával. Hogy ne legyen olyan tömény a tészta, őrölt kókuszreszelékkel lehet dúsítani. A masszát édes kis üvegbe nyomkodtam és erre jött a kókuszhenger.

Kókuszhenger:
Kókuszreszelék kávédarálóban őrölve 1/4 annyi kesudióval, mézzel és kevés vízzel kevertem amíg összeállt, majd evőkanállal hengert formáztam és a csokipiskótára tettem.

Csokit (kókuszolaj vagy kakaóvaj, kakaópor, méz) csurgattam rá citromfűvel díszítettem.

Nincsenek megjegyzések: