2011. május 8., vasárnap

Spárgakrémleves

Végre van friss spárga, így ezt is megkóstolhattam nyersen. Szerintem már magában is finom, kellemes ropogós rágcsálni való lehet egy finom mártogatós szósszal...
Íme első spárgás receptem.

Spárgakrémleves:

fél csomag zöld spárga
1 fokhagyma
1 evőkanál inaktív sörélesztő pehely ( elhagyható)
2 evőkanál snidling
fél citrom leve
víz
bors
kakukkfű
1 evőkanál kesudió
paradicsom

Elkészítés: 
Ha a spárga szára kicsit fás akkor krumplihámozóval érdemes meghámozni. Díszítésnek és levesbetétnek félretettem néhány spárga fejet. A paradicsom is díszítéshez kell. Turmixgépbe tettem a hozzávalókat. Krémleves állagúra turmixoltam, érdemes megkóstolni ilyenkor még mehet bele citromlé, vagy só és fűszer ha úgy kívánjuk. Tányérokba mertem, megszórtam snidlinggel, kockázott paradicsommal és néhány spárga fejjel.

Nincsenek megjegyzések: