2011. július 13., szerda

Nyers lecsó

Íme a lecsó nyers változata. Ránézésre szerintem eléggé összetéveszthető agyonfőzött társával:-)

A íze meglepően jó lett. Nagyon gyors és könnyű elkészíteni és most van igazán szezonja.
Lecsó:
Turmixgépbe tettem 1 paradicsomot, fél paprikát, 1/4 hagymát, sót, pici bio só mentes vegetát, pár csepp steviát édesítésnek. Ezt turmixoltam. Kockáztam még 2 paradicsomot, 1 paprikát és a turmixgépbe tettem. 2x 1-1 pillanatra pulzáltattam a gépet, így a paprikák és paradicsomok nagy darabokban maradtak, de kellemesen összekeveredett az egész. 

Tányérra mertem, meglocsoltam kis olíva olajjal és csipet pirospaprikát szórtam a tetejére.
Lenmagos napkeksszel ettem.

2 megjegyzés:

Ungvári Szilvia írta...

finom lehetett :-)

Sütő Mónika írta...

Köszönöm az volt!:-) Biztos csinálok még a nyáron párszor, szeretem ezeket a gyors ételeket!