2011. július 7., csütörtök

Organic étterem, Barcelona

Próbáltam keresgélni a neten, 1-2 címet ahol Barcelonában lehet jó nyers ételeket enni, de nem találtam ilyen 100% raw éttermet. Az Organic étterem volt ami megfogott a kínálatával, mert náluk nyers finomságok is vannak és gyalogosan a barcelonai piactól könnyen és gyorsan meg lehetett közelíteni. Aprócska kis utcafrontja volt, de benn hatalmas tér fogadott. Szimpatikus, ránézésre indiai úriemberek dolgoztak az étteremben. 11 euró körül már lehetett menüt enni ami állt 1 levesből, salátából amit a salátabárban lehetett összeválogatni, meleg főételből és édességből. Gazpacho- t ettem ami nyers paradicsomos leves zöldségekkel. Nemrég Erika csinált hasonlót. Nyáron a melegben kiváló hűsítő. A salátabár nagyon rendben volt. Találtam valami érdekes zöldet is ami kinézetre a tyúkhúrra hasonlított, de ízre már nem annyira. Lehetett magokat is szórni rá, szezámot, tökmagot sőt még inaktív sörélesztő pelyhet is. Volt egy sűrű zöld fűszeres olajos öntet azzal jól meglocsoltam. A meleg ételek közül olyat választottam amihez hínár is volt (seaweed remélem jól fordítottam), mert azt már régóta szerettem volna megkóstolni. A cukkini isteni volt, de nekem nem is lehetne elrontani, mert szeretem minden változatát, persze legfőképp nyersen. Desszertet nem is fotóztam. Volt natúr joghurt, sárgarépás piskóta, sült alma...
Tetszett a hely hangulata, a nagy tér, na és a pólók amiket árultak. Persze nem volt a méretem, így csak Imre kapott, azért majd kölcsönkérem, mert nekem nagyon bejött, a póló is meg a hely is, szóval szívesen reklámozom őket:-)

Ja és még valami ami tetszett : az étkezés után a megfáradt vendégek egy masszázsra is befizethettek, amit helyben az étteremben egy speciális masszírozószékben kiviteleztek:-)

Nincsenek megjegyzések: