2011. július 12., kedd

Spanyol emlékek

A mostani bejegyzésem még Spanyolországról szól, talán Ti is kedvet kaptok és csatlakoztok hozzánk:-D

Malgrat de Mar a hely neve ahová járunk, ill. már összenőtt a szomszédos Santa Susannaval. Van egy régebbi városrész, ami igazán hangulatos, az első képek itt készültek. Csodás régi épületek, parkok, és persze a sétálóutca, ahol a sok bőrcipő, táska és egyebek mellett finom gyümölcsöket is lehet venni. Itt vettem én is ezt a finom gyümölcs saslikot, mely kiváló szomjoltó a hőségben.








Elsétáltunk Malgrat parkjáig ahol egy kilátó is van és ingyenes sikló viszi fel  és hozza le az arrajárókat. Ilyen a kilátás a tenger irányába.













Íme egy a sok csodás ház közül. Szeretem ezeknek a házaknak,  utcáknak a varázsát. Már az is boldoggá tesz ha itt sétálhatok és nézegethetem a szép kerteket, homlokzatokat, csempéket, kopogtatókat....














Bár a csoporttal többször is elmegyünk Barcelonába, azért mindig elkirándulunk vonattal is. A partról egészen a Güell parkig felsétáltunk érintve néhány Gaudi házat. Lehet, hogy nem ez volt a legjobb ötletünk, mert mire felértünk egy vágyunk volt, vissza a tengerpartra. Látva a tenger távolságát hihetetlennek tűnt, hogy ennyit gyalogoltunk. A partra persze már metróval mentünk:-)











A barcelonai parton fotót nem készítettünk. Mivel eléggé elfáradtunk, jól esett beülni egy bárba, és inni egy hideg italt. Meglepetésünkre magyar hölgy dolgozott a pultnál. Átöltöztem bikinire, és irány a víz. Ha már part közelben vagyok, gondoltam kipróbálom a tengert. Eléggé hullámzott így csak megmártóztam és már jöttem is ki. Na igen ennyi elég is volt, mert a lábam tele lett kiütéssel???!! Na ennyit a barcelonai strandokról, pedig a lehető legtávolabbinál (Fórum) voltunk ami azért elég messze van a kikötőtől...
Vasárnap a szokásos esti program Barcelonában a zenélő, világító szökőkút . Már megint rendezvény volt a szökőkút alatt és már megint meleg parádé, az idei már a harmadik amin részt vettem Barcelonában , valahogy mindig kifogom:-)
Hatalmas tömeg, koncertek, és sok-sok színes egyéniség.


Még bőven lenne mit mesélnem, de az nem az igazi, ezt látni kell!!!

Hazafelé, ha már útba esik meg szoktunk állni Monacoban. Most is így tettünk és egy igazán különleges esemény napján érkeztünk, a herceg, Albert esküvőjét ünnepelték. A kikötőben hatalmas kivetítőkön lehetett nézni a ceremóniát. Vettem is egy emlékérmet, hogy majd erre a különleges napra emlékeztessen mindig ha a kezembe kerül. Hihetetlenül jó érzés volt akkor ott lenni.


Nincsenek megjegyzések: