2011. augusztus 19., péntek

Pálmalevél, Barack krém dinnyével, mandulával

Hogy vagytok? Én köszönöm, jól sőt egyre jobban! Remélem ti is élvezitek a kellemes időjárást, a sok szép virágot, hogy ismét itt a hétvége, hogy az élet szép, minden apró részletében! Néhány napja, pontosabban a születésnapom utáni nap csörgött a telefonom, megtalálták a pálmalevelem:-) Igen-igen tudom ez sok embernek magas, vagy alacsony..., de gondoltam talán van akit érdekel esetleg még hisz is benne, így megosztom ezt az infót. Voltam már felolvasáson is, ahol egyenlőre 50 éves koromig mondták el az eseményeket. Egy hónap múlva megyek megint akkor tovább olvassák. Jó érzés, hogy már pár száz évvel ezelőtt is gondoltak rám. A levél túl sok meglepetést nem tartalmazott, kb. ilyen életet képzeltem el magamnak, inkább egy megerősítés volt, hogy jó úton járok:-) 

Gondolkodtam, hogy csináljak-e valamilyen édességet ? Tegnap már összeállt ez barackkrém, ma csak dinnyegombócot tettem rá, megszórtam mandulaforgáccsal és kész is lett.  

Barack krém:

2 őszibarack
1 banán
fél avokádó
1 kanál útifű maghéj ( elhagyható)

Aprítógépbe tettem a hozzávalókat és jól összedolgoztam. Nekem a hűtőben pihent egy éjszakát, így kicsit meg is barnult a krém teteje, frissen fogyasztva tökéletes.

Dinnyegombócokat fagyiskanállal kanalaztam ki a dinnyéből.

Nincsenek megjegyzések: