2011. szeptember 6., kedd

Andorrában jártam...eco boltot láttam:-D

Igen tudom, már megint eltűntem. Na igen nekem a nyár ilyen! Most Spanyolországban voltam egy csoporttal. Volt elég érdeklődő így Andorrába is elkirándultunk, vissza a spanyol francia határ közé ékelődött aprócska hercegségbe a Pireneusok szívében. Ellátogattunk a fővárosba Andorra la Vellába, elsétáltunk a parlamenthez, na meg vásároltunk, hisz a miniállam még mindig erről szól, sok-sok üzletről. A River áruházban találtunk egy szimpatikus üzletet rengeteg érdekességgel. Vettem is néhány izgalmas dolgot:-) algás tészta (zöldeskék színben), tengeri saláta, miso, számomra is ismeretlen rizsfajták....
Egykori parlament épülete az 1580-ban épült
Panoráma a parlament teraszáról a Pireneusokra
Parlament bejárata, benn gótikus Jézus freskók
Algás tészta:-)

Vega finomságok

Nincsenek megjegyzések: