2011. október 4., kedd

Édeskömény saláta

Most vettem először édesköményt. Elég érdekes, kicsit olyan ánizsos az íze. Ebben a salátában kimondottan finom volt, izgalmassá tette a tökmag olaj füstös jellege és a fahéjas ízesítés. Azt veszem észre magamon, hogy egyre több gyümölcsöt , zöldséget és zöld levelet eszek. A olajos magok fogyasztását lecsökkentettem minimálisra. Bizony volt amikor túlzásba vittem, ilyenkor az arcbőrömön hamar megjelent a figyelmeztetés. Így most kicsit kísérletezek magamon, minimális zsírfogyasztással, a só elhagyásával, amolyan 811- jelleggel. Élvezem ezt az egyszerű táplálkozást!:-) Reggel egy zöldturmix, gyümölcsből és zöld levelekből, ebédre gyümölcs, vacsora saláta. Nem bonyolítom! Rengeteg idő felszabadul így amit amúgy az ember a konyhában tölthetne...a sok felszabadult időt megpróbálom, hasznosan eltölteni. Vettem is bérletet egy edzőterembe, cél, hogy heti 4-5 alkalommal menjek (reggel) és pluszban ha összejön 2 zumba (este), mert annyira szeretem! Na igen, ha ez így sikerülne, talán még valami testépítő szépségversenyre is benevezek!:-D    ( csak vicc volt...)
Na igen és jógázni is szeretnék! Hiába olyan mozoghatnékom van ettől a sok finomságtól... :-)


Édeskömény saláta:

1 édeskömény felszeletelve
1 kápia paprika kockázva
 kevés fekete olívabogyó
1/2 teáskanál tökmagolaj
csipet fahéj
csipet só
fél citrom leve
2 zellerszár a levelével összevágva
gomba (díszítés)





Édeskömény
Mehet minden egy nagy tálba, jól összekeverni, és azonnal fogyasztani:-)

2 megjegyzés:

ezisén írta...

Nálunk mindig is nagy kedvenc volt. Finom sűrű zöldségleves készíthető belőle paradicsommal hagymával krumplival fokhagymával, igaz ez főtt ((:: de csináltam már krumpli nélkül is. Nagyon finom.

Rossz hírem van a Lé ünneppel, valószínű csak 14-ig tudok ott lenni, mert egy nagy családi rendezvényt áttettek sajnos szombatról vasárnapra. Azért remélem hogy előtte látlak majd!!!

Sütő Mónika írta...

Érdekes lehet levesbe is, gondolom főzve kevésbé erőteljes az íze...még van 2 lehet meglepem a családot és készítek egy levest:-)

Igen már nyitásra megyek így biztos tudunk találkozni!:-) Nagyon kíváncsi vagyok az előadókra, főleg Lászlóra, érdekel az is amit tanít (spirituális), gondolkodom, hogy bejelentkezek egy tanfolyamára....