2011. október 30., vasárnap

Sütőtökös canelloni / raw pumpkin canelloni

Ebédre készült ez a finomság, paradicsomsalátát ettem hozzá.

Sütőtökös canelloni:

Jégcsapretket megpucoltam, vágtam egy 4 centis részt és éles nagy késsel elkezdtem levágni belőle egy vékony hártyaszerűt. Ebbe tekertem bele a tölteléket. 

Sütőtkös töltelék: 
fél csokor petrezselyem
2 marok kockázott sütőtök
fél paradicsom
bors

Aprítógépben összedolgoztam.

Öntet:
Fél marék sütőtök
fél evőkanál napraforgó
kicsi víz
citromlé
olivaolaj

Turmixgépben pépesítettem.

3 megjegyzés:

ezisén írta...

Mostanában használom én is a sütőtököt. Tegnap tésztának spiráloztuk a Férjemmel (nehezebb volt mint a cukkini ezért kellett a 4 kéz) aztán pácoltam és tésztaként ettem salátával, nagyon finom lett. Ki fogom próbálni ezt a tölteléket is !!!!

Sütő Mónika írta...

Igazából elsősorban petrezselyem íze van a tölteléknek, de én, imádom. Turmixban is ez lett a kedvenc, petrezselyem körtével:)

Pácoltad? Jó lehetett, majd én is kipróbálom egyszer, ha ki bírom várni a pácolódást:D

Olyan régen írtál vagy tettél fel valamit a blogodra...jó lenne hallani felőled! Pusssz

Unknown írta...

Pedig csináltam-lok dolgokat, csak elromlott a fotó gépem, a telefonnal meg ügyetlen vagyok, de nem lesz más ::))