2011. október 17., hétfő

Zöld turmix fesztiválon jártam

Vasárnap Zöld turmix fesztiválon jártam. Rengetegen voltak, folyamatosan jöttek-mentek az emberek.  Mindig volt valami érdekes előadás, vagy étel készítés. Amikor érkeztem Nagy László Zoltán beszélt, és  adta át ismereteit a nyers táplálkozásról. Igazán szimpatikus volt, hogy még sokáig a helyszínen maradt, és mosolygósan válaszolt a kérdésekre, beszélgetett, tanácsokat adott. 
Joant már régebbről ismerem. Most is hozta a formáját és rövid idő alatt terülj- terülj asztalkámat varázsolt, sok- sok finomsággal.

Kérdez- felelek :-D
Jeramayaról nem hallottam korábban, de igazán szórakoztató, vidám személyiség, így nagyon élveztem az előadását, ahogy elmondta az útját ami a nyers evéshez vezetett, és sok hasznos tanácsot adott a mindennapokra. Készített egy zöld turmixot is, mindenféle szuper étket beletéve. Nekem ez kicsit soknak tűnt, én 2-3 hozzávalónál ritkán teszek többet a zöld turmixomba. 





Sokan próbálták ellesni a receptet:-D
Gittára sokan készültek, talán nem is volt szék ami üresen maradt volna. Tartalmas előadása  igazán ösztönző volt, és aki megkóstolta a sárgarépa főzelékét, csak áradozott róla.

Gitta 1-2 hónapja kérdezte, hogy lenne-e kedvem részt venni ezen a fesztiválon és én örömmel igent mondtam. Délután 3-tól álltunk "színpadra" kicsit beszélgettünk, majd elkészítettem egy nyers tortát, Gitta pedig közvetítette. Fél óra alatt összeállt a banános- kókuszos csoki torta. Nagyon tetszett, ahogyan megindult a tömeg és mást nem is láttam magam körül csak sok- sok üres tányért, amit felém nyújtottak, hogy tegyek bele egy kis kóstolót. Mindenkinek csak egy vékonyka kb. 1 centis szelet jutott, ill. sajnos még így is volt akinek nem maradt:-( Jó érzés volt, amikor köszönték, és dicsérték, hogy milyen finom! 

Elégedetten ( elfogyott :-)
Fahéjas díszítés
Köszönöm, hogy jelen lehettem, nagyon jó kis nap volt, csupa kedves, érdeklődő, nyitott emberrel! Remélem lesz folytatása!



2 megjegyzés:

ezisén írta...

Gratulálok!!!! Csak így tovább.

A 30.-a sajnos nem jó nálunk mert az a Halottak napi hétvége és jönnek is hozzánk illetve mi is megyünk vidékre is. Lehet az lesz a legjobb ha a novemberit lebeszélem Joannal, és a dátumot már most kőbe vésem és mindenkivel tudatosítom, hogy akkor nem leszek.

Sütő Mónika írta...

Köszönöm!:-)
Jó-jó akkor legyen november!!! Mennyit is kell még addig aludni?:-)