2012. február 27., hétfő

Édes céklasali


Egy jól sikerült salátámat osztanám meg veletek. Igazi téli saláta, mely segíti testünk méregtelenítését. Bizony itt a tavasz a böjti időszak, érdemes már tisztogatni testünket- lelkünket. Hétvégén tartottam egy rövidebb léböjtöt, ismét a NEERA kúrát választottam. Nekem tökéletesen bevált, semmi korgó gyomor vagy egyéb kellemetlenség, ha bejön a melegebb idő ismét belekezdek egy kicsit hosszabb lélegzetűbe. Képzeljétek járok jógázni:) Annyira örülök ennek, már réges-rég óta vágytam rá, és most már úgy 2 hónapja járok heti 2x. Imádom:) Ja igen most ünneplem, hogy 2 éve leálltam a húsfogyasztással. Érdekes, annyira nem hiányzott 1 percig sem! Sőt azt nem értem, miért nem hagytam el hamarabb....






Édes céklasali:

1 cékla
1 alma
2-3 evőkanál inaktív sörélesztő pehely
1 evőkanál szezámmag

Céklát és almát lereszeljük, fele- fele arányban. Egy tálban összekeverjük szezámmaggal és sörélesztő pehellyel. 

Csírákkal, salátával és nyers kenyérrel fogyasztottam.

Nincsenek megjegyzések: