2014. december 22., hétfő

Mungóbab csíra saláta

Miért jó a csíra? Otthon olcsón előállítható. 10 x -30 x több a beltartalma ,mint hasonló mennyiségű organikus zöldségé. Rák megelőzésében és gyógyításában is élen jár, főleg a brokkoli és káposzta csíráját ajánlják. Sokszor a legegyszerűbb kinyerni a levét és meginni, de én salátába is szeretem. Egyik kedvencem a mungóbab csíra. Kicsit túlfejlődtek a drágáim már levelük is lett. A lombozatot levágtam így olyan lett akár a spagetti, ehhez készítettem egy finom öntetet.

Mungóbab csíra saláta:

mungóbab csíra

öntet:

csipet bors
2 aszalt paradicsom
kiskanálnyi citromlé
víz
karika gyömbér
csipet só
csepp stevia
3 evőkanál napraforgó
fél gerezd fokhagyma
1 evőkanál inaktív sörélesztő

Ezeket turmixoltam, a salátára öntöttem, kockáztam rá avokádót és megszórtam durvára vágott tökmaggal. Finom és laktató.....





Nincsenek megjegyzések: